Latest News

FARMA: Moj drug Niggor voli seoske poslove

Igor Lazić Niggor, učesnik rialiti šoua „Farma”, među svojim navijačima ima i poznatog glumca i dugogodišnjeg prijatelja Andriju Miloševića, koji smatra da poznati reper ima dobre šanse za pobedu u ovom rialitiju.


- Nisam još uvek stigao da detaljno gledam „Farmu”, ali mi je drago što je Niggor tamo jer znam da će biti isti onakav kakav je i privatno. On je zabavan, duhovit, iskren i spontan i zbog njega će u „Farmi” sigurno biti zanimljivo - kaže Milošević i dodaje da Niggoru nisu strani seoski poslovi, te da on voli prirodu i životinje, zbog čega mu farmerski život neće teško pasti. Na pitanje šta misli o tome što su takmičari u „Farmi” lišeni svakog luksuza, te čak spavaju na slami, Andrija se osvrnuo na svoj nedavni boravak u džunglama Filipina, gde je snimao drugu sezonu ekstremne avanture „Survivor”.


- I sam sam bio u mnogo gorim okolnostima od njih i bilo bi divno da sam imao slamu - našalio se glumac koji smatra da će odnosi među samim farmerima znatno uticati na pobednika.
- Niggor je izuzetno sposoban, ali tu su u pitanju i međuljudski odnosi. U svakom slučaju Niggor je divan dečko i siguran sam da ima puno toga da pokaže - kaže Milošević.


Inače, na „Farmi” je sve zanimljivije. Petog dana su ukućani dobili alkohol. Gazda farme Boško je otišao na pijacu i njihove stvari (gaće, grudnjake, kondome…) zamenio je za higijenske potrepštine i alkohol. Ukućani su tu noć slavili. Toma je bio u centru pažnje i farmerima je pokazivao „Panters ples”. Svi ukućani su ga imitirali.
Tokom petog dana Pile je ponovo bio vredan, pa je napravio bicikl sa korpom kako bi farmeri lakše prevozili potrepštine sa pijace. 

Нема коментара:

Постави коментар

Vaš komentar:

TABLOIDO Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Аутор слика теме: Bim. Омогућава Blogger.