Latest News

Farma: Dajana prva napustila selo


Prvi farmer koji je posle nedelju dana napustio Pinkovo rijaliti poljoprivredno dobro u Barajevu je Slavica Tripunović, poznatija kao Dajana, pevačica i poslednja mis SFRJ, koja je dobila triput manje glasova publike u odnosu na takmaca za izbacivanje Tomu Jovanovića, iliti Tomu „pantersa"


Međutim, kuriozitet ovog rijaliti-šoua u odnosu na druge je u tome što nisu samo glasovi gledalaca presudni za to ko će napustiti farmu, odnosno ostati na njoj, već i kviz znanja u kojem nominovani imaju šansu da se spasu izbacivanja ukoliko tačno odgovore na pet poljoprivredno-stočarskih pitanja.

Srećna što je zbrisala...Dajana sa sinom

Veče pre odluke ko će prvi napustiti farmu, nominovani su izolovani u posebnu prostoriju, u kojoj su imali nešto manje od 24 sata vremena da se pripreme za pomenuti kviz, učeći iz knjiga koje su specijalno za tu priliku dobili od organizatora.
- Da budem iskrena, srećna sam zbog ovoga, jer će ovo biti prva noć otkako sam na farmi da ću se naspavati ko čovek, sama u sobi, za razliku od kuće, u kojoj nas 17 spava u istoj sobi -izjavila je Dajana odlazeći u izolaciju.
Toma „panters" je bio nešto manje oduševljen, ne toliko izolacijom, koliko činjenicom da će morati da uči.
Samom kvizu prethodila je retrospektiva minule nedelje na VIP gazdinstvu, tokom koje je zbog kršenja pravila, tačnije, samoinicijativnog napuštanja farme, diskvalifikovana i izbačena Ana Nikolić, jedan od aduta ovog šoua i očigledno tiha patnja Saše Đanija Ćurčića, koji je nakon njenog odlaska vidno bio tužen, rešen da svoju tugu iskaže svojevrsnim „štrajkom glađu".
- Svesna sam da sam prekršila jedno od osnovnih pravila, ali bila mi je potrebna lekarska pomoć i jednostavno sam morala da uradim to što sam uradila - pravdala je svoj postupak lepa Paraćinka tokom gostovanja u studiju, osvrćući se nakratko i na spočitavanja ostalih ukućana da je bila najlenja...
- Pre svega, ni kod kuće nisam naročita vrednica, pa zašto bih se folirala pred kamerama. Međutim, nije istina ni to da nisam baš ništa radila, već kamere jednostavno nisu prikazale trenutke kada sam prala sudove, ribala pod... - vajkala se Nikolićeva u studiju Pinka.
E, sad, u već pomenutom kvizu Dajana je pokazala zavidno znanje, potukavši Tomu sa 5:0, što ipak nije bilo dovoljno za njen ostanak na farmi, jer je čuveni „panters" osvojio nešto više o 24.000 glasova gledalaca, a nekadašnja misica „svega" osam i nešto hiljada.
Nije joj pomoglo ni to što se, prema propozicijama, pobedniku kviza dupliraju glasovi gledalaca - jednostavno, i uz sve „neznanje" Toma je bio preveliki zalogaj za nju.
- Nije mi žao što sam izašla, jer se vraćam sinu Aleksi - bilo je prvo što je po dolasku u studio izjavila vidno raspoložena Dajana.
- Verujem da sam se pokazala u pravom svetlu, ne folirajući se i ne glumatajući, ujedno trudeći se da sa svima budem u dobrim odnosima i izvršavam svoje zadatke u zajedničkom domaćinstvu... - osvrnula se na svojih sedam poljoprivrednih dana lepa pevačica, požurivši da odvede kući sinčića koji joj je skoro zaspao u naručju, ne odvajajući se od mame ni za tren.

Нема коментара:

Постави коментар

Vaš komentar:

TABLOIDO Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Аутор слика теме: Bim. Омогућава Blogger.