Latest News

Mia Borisavljević : BLAM ME JE DA PRIČAM SA MIKIJEM!


ON NIPODAŠTAVA LJUDE I NJIHOVE KARIJERE, A SAM NIJE NAPRAVIO NIKAKAV REZULTAT U ŽIVOTU
Jedna od najzgodnijih ukućanki nedavno završenog „Velikog Brata“, dugonoga pevačica Mia Borisavljević, u razgovoru za Kurir otkriva pozadinu sukoba sa reperom Gruom, razloge zbog kojih ne želi da priča sa pobednikom Mikijem Đuričićem i svom odnosu sa Filipom Kapisodom. Prsata Valjevka, poznata po spotu u kom gola šeta autoputem, veruje da je profitirala ulaskom u kuću na Košutnjaku, bez obzira na to što je dobar deo publike bio prilično ravnodušan na njeno učešće u popularnom serijalu.

Šta ti bi da poslednjeg dana onako poludiš u kući Velikog Brata?

- Da bilo ko provede 27 dana u onakvom okruženju, sigurno bi poludeo. Trpela sam veliki pritisak i imala pravi test za živce, i na kraju sam pukla! Nisam ja poludela bez razloga, jer ne dozvoljavam da me bilo ko tretira kao stoku. Kad sad pogledam na taj slučaj, ne mislim da je Gru hteo namerno da me uvredi, ali je pogodio neki moj loš trenutak i desilo se šta se desilo.

Posle rasprave sa Gruom izvređala si Mikija.

- Mikiju sam rekla: „Ti da ćutiš„, jer me je sramota da pričam sa njim. On nipodaštava bukvalno sve ljude i njihove karijere, a sam nije napravio nikakav rezultat u životu. S njim se nisam družila ni pre ulaska u kuću, pa neću ni posle serijala, jer smo dva različita sveta. Želim mu da iskoristi pametno ove pare, kako ne bi morao da dolazi i u sledeću sezonu VB.

Ni Kapisoda nije dobro prošao, jer si mu pred nekoliko ukućana rekla da je „ćutao kao dupe dok ga je Miki nazivao glupanom“?

- Dok sam se raspravljala sa Mikijem i Gruom, on me je vukao za rukav i terao da spavam. To me je razbesnelo, jer mrzim da me prekidaju dok pričam. Zato sam mu rekla da izađe iz sobe ili da ćuti, jer kad je trebalo da priča, bio je „ko zaliven“. Međutim, za razliku od Mikija, Filipa cenim, jer je jedno iskreno biće, pa se nadam da prema njemu nisam bila mnogo gruba.

U medijima se pojavila priča da ste Filip i ti imali seks u kući?

- Da, bez slika i dokaza. Šuplja priča!

Jesi li se razočarala kada su ti, prilikom ulaska u finale, pročitali ime a publika nije imala nikakvu reakciju?

- Nekako sam protumačila da publika nije razumela čije su ime pročitali, jer ne mogu drugačije da objasnim tišinu. Po reakcijama nakon izlaska vidim da publika nije bila baš ravnodušna na moje učešće u serijalu. Ne mislim da sam bilo šta izgubila učešćem u „Velikom Bratu“, mislim da sam samo dobila na popularnosti.

Нема коментара:

Постави коментар

Vaš komentar:

TABLOIDO Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Аутор слика теме: Bim. Омогућава Blogger.