Latest News

MIA OD TURSKE!


MIA BORISAVLJEVIĆ PROVELA ODMOR U TURSKOM LETOVALIŠTU LARA,NEDALEKO OD ANTALIJE
Prve dve nedelje septembra „grandovka“ Mia Borisavljević provela je sa kumom Tanjom u turskom letovalištu Lara, nedaleko od Antalije. Iako je celo leto provela na Crnogorskom primorju zbog posla, pevačica je ostala željna kupanja, lenčarenja, sunčanja i uživanja na plaži.
Mia za Kurir tvrdi da je boravak u Lari za nju bio melem za telo, ali i za dušu, jer se strasno zaljubila. Na to što je pojedini spajaju sa Matijom Ćorkovićem „grandovka“ se, zaljubljena do ušiju, nimalo ne obazire i sve vreme mašta o ponovnom susretu sa zgodnim arhitektom iz Nemačke. Atraktivna pevačica, poznata po seksi atributima, svakodnevno je mamila uzdahe meštana koji su je spopadali na svakom koraku, diveći se njenim oblinama. Kako bi svom zmijskom telu dodala malo bronzane boje, bivša ukućanka „VIP Velikog Brata“ satima se čvarila na suncu i uživala u blagodetima mora, kao i u uslugama luksuzne jahte na kojoj je svakodnevno plovila. Zgodna Mia nije mogla da obuzda svoj avanturistički duh, pa se oprobala u ronjenju, ali i u ispijanju egzotičnih koktela. Ono što ju je posebno fasciniralo bio je trbušni ples koji je vežbala svakoga dana i po nekoliko sati.
- Ovoga leta imala sam zaista mnogo posla u Crnoj Gori i nisam imala vremena pošteno da se okupam. Svaki dan sam maksimalno koristila da se odmorim, kupajući se i sunčajući se na plaži. Redovno sam išla i na relaks masaže, oprobala sam se u ronjenju. Najviše od svega mi se dopao trbušni ples jer sam oduvek želela da se oprobam u njemu. Naučila sam mnogo toga što ću i pokazati na svojim nastupima - rekla je Mia.
Objavio: Kurir.

Нема коментара:

Постави коментар

Vaš komentar:

TABLOIDO Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Аутор слика теме: Bim. Омогућава Blogger.