Latest News

ANA NIKOLIĆ JUČE IZBAČENA IZ RIALITI SERIJALA - Nije mi se svidela higijena na farmi


Seksepilna pevačica Ana Nikolić izbačena je iz „Farme” zbog nepoštovanja pravila ovog serijala. Ana je, naime, u utorak uveče preskočila ogradu farme i otišla u kućicu produkcije koja se nalazi pored farme. Ovakvim postupkom je sebe diskvalifikovala iz takmičenja. Ana je juče bila primorana da napusti farmere, i tako je izbačena iz trke za 100.000 evra, a pevačica za „Blic” kaže da je preskočila ogradu zato što je tražila doktora.

- Osećala sam se loše nekoliko sati, želela sam pomoć doktora, a kako bih do nje došla, preskočila sam ogradu farme i otišla sam kod organizatora programa koji mi je tada saopštio da sam diskvalifikovana zbog kršenja pravila za koje nisam prethodno ni čula. Isprva me je to iznerviralo i htela san da nazovem Milicu Mitrović (urednik „Pinka”) i da joj objasnim šta se desilo, ali sam ubrzo odustala svesna činjenice da su pravila rigorozna, te da sam na njih sama pristala dobrovoljnim ulaskom - objašnjava za „Blic” Ana, koja je potom skoro celu noć provela u produkcijskoj kućici. Na farmu se nije vraćala do jutra, a kaže da nije namerno pr ekršila pravilo.


Ana je izašla sa farme jer je tražila doktora

Sa druge strane, ako je verovati kuloarskim pričama, ovo je samo dobro izrežirana predstava jer je, kako se nagađa, od početka i bilo predviđeno da Ana na farmi ostane tek nekoliko dana, te da u jednom trenutku napusti šou. Ana je za kratko gostovanje dobila određeni honorar, a navodno je uvedena s ciljem da se na samom početku poveća gledanost emisije.
- Svi smo mi bili gosti „Farme”, sa različitim uslovima ulaska, ali kada je o izlasku reč svi smo imali jednake šanse. Ja sam svoju prva iskoristila. Nažalost, nenamerno - kaže seksepilna pevačica kojoj je malo neprijatno što je na ovaj način napustila šou.
- Ponosna sam što sam bila deo ovako velikog projekta, ali ne mogu da kažem da žalim zbog izbacivanja. Nije mi bilo prijatno što sam se nesvesno usprotivila pravilima emisije - kaže ona.
Vidno je da se lepoj pevačici od početka serijala nisu sviđali uslovi života, a pojedini farmeri, sa Boškom Ničićem na čelu, zamerili su joj što je odbijala da radi pojedine seoske poslove. O životu na farmi Ana kaže:
- Nisu mi prijali higijenski uslovi na farmi, naročito odlasci u poljski toalet i polivanje vodom iz bureta. Ipak, niko mi nije kriv, sama sam pristala i ne kajem se. Digla se prašina oko moje posteljine, a ja jednostavno u svakoj situaciji moram biti svoja na svome, pa sam zahvaljujući snovima u svojoj mekoj posteljini i farmu delimično doživljavala kao svoju - priča Ana kojoj je najsimpatičniji Đani, te kaže da on ima prednost.
- Kada je o ophođenju prema meni reč, Đani ima blagu prednost zbog svojih džentlmenskih istupa.

Нема коментара:

Постави коментар

Vaš komentar:

TABLOIDO Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Аутор слика теме: Bim. Омогућава Blogger.