Latest News

Biću kum Maji Nikolić!


Gradonačelnik Zaječara Boško Ničić kaže da mu brak nije u krizi i da njegova supruga obožava Maju Nikolić, s kojom su ga mediji dovodili u vezu
Mislio sam da će mi „Farma“ ugroziti bračni život, ali moja Seka se nije naljutila  na mene ... Boško Ničić
Mislio sam da će mi „Farma" ugroziti bračni život, ali moja Seka se nije naljutila  na mene ... Boško Ničić
Gradonačelnik Zaječara Boško Ničić, tri dana nakon izbacivanja iz rijaliti-šoua „Farma", za Press tvrdi da mu brak nije u krizi i da njegova supruga obožava pevačicu Maju Nikolić, s kojom su ga mediji dovodili u vezu!
- Maja Nikolić je čak rekla da će mene i moju suprugu uzeti za kumove ako se opet bude udavala! Pomislio sam da će mi „Farma" ugroziti bračni život, ali moja Seka je razumela sve i nije se naljutila na mene. Mislio sam da je odbila da me dočeka nakon izbacivanja sa „Farme" zbog malicioznog teksta koje su objavile jedne novine. Međutim, ona je tad bila bolesna i prosto nije mogla da dođe na TV Pink - kaže Boško, i dodaje da se u Zaječar vratio tek u nedelju u zoru, nakon što je izlazak s „Farme" proslavio s drugovima:
- Iz 19. veka ušao sam u 21. vek! Na „Farmi" su očajni uslovi za život. Ipak, pokazao sam da i mi čelni ljudi nismo zaboravili šta su selo i mukotrpan rad. Sadašnje obaveze mi uopšte ne padaju teško - poručuje Ničić.

Нема коментара:

Постави коментар

Vaš komentar:

TABLOIDO Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Аутор слика теме: Bim. Омогућава Blogger.