Latest News

Arsa i Danica ne kriju emocije

Arsa i Danica ne kriju emocije

U kući „Velikog brata” već danima na sve strane pršte emocije. Ukućani se od početka ne libe da pokažu simpatije jedni prema drugima, a u iskazivanju ljubavi najinteresantniji su Danica i Vladimir (Arsa) koji se poslednjih nedelju dana ne razdvajaju, stalno se grle, ljubakaju, ali se između njih, bar pred kamerama, još ništa konkretno nije odigralo - jednostavno još nisu priznali da su par.

Da nema sumnje da se između njih rađa ljubav potvrdio je i Karlo koji je pri izlasku iz kuće otkrio da su se njih dvoje smuvali, a ove tvrdnje potkrepljuje i činjenica da se nekoliko puta u emisiji činilo da su se poljubili. Ipak, Danica i Arsa tvrde da su za sada samo prijatelji.
Kako bi otkrili šta se to zaista dešava, pozvali smo njihove najbliže koji su nam objasnili zašto se njih dvoje tako ponašaju. Daničin brat Dejan Kordić kaže za „Blic” da je Danica pre ulaska u kuću tvrdila da se neće poljubiti ni sa kim pred kamerama.
- Pre nego što je ušla u kuću Danica mi je rekla da je 99 odsto sigurna da se u kući neće poljubiti ni sa kim, čak i ako joj se neko baš svidi - kaže Dejan i dodaje:
- Ne znam ni sam na šta će sve to ispasti. Čini mi se da ni Vladimir nije zainteresovan da načini prvi korak. Čuo sam kada je rekao da mu se Danica ne sviđa kao devojka, i sad mi je sve to čudno. Meni se čini da se ona njemu dopada - kaže Dejan i navodi da bi njegova sestra mogla da se zaljubi i da njeni najbliži svakako ne bi negodovali zbog toga.
- Nama su njih dvoje simpatični. Mi ćemo je podržati u odluci da bude s njim. A ona najbolje zna šta je najbolje. Dovoljno je zrela i ja nemam šta da joj zamerim - kaže Daničin brat koji smatra da je Arsa dobar momak.
S druge strane, Arsin drugar Ivan Panić potvrđuje da se Danica sviđa Arsi, ali trenutno kao drugarica.
- Danica se Arsi sviđa kao ličnost. Arsi je kod devojaka najvažnija ličnost. On je sam u jednom momentu rekao da je ne posmatra kao devojku nego kao vrhunskog lika. Najizvesnije je da će, ukoliko bude bio sa nekim u kući, to biti Danica. Ali, on se u spoljnom svetu ovako ponaša i prema dobrim drugaricama - kaže Arsin drug Ivan i dodaje:
- Nije se Arsa zaljubio u Danicu, ne zaljubljuje se on tako lako - kaže Ivan i objašnjava da su se Arsi fizički dopale druge devojke.
- Violeta je Arsin tip devojke, ali s obzirom na to da je zauzeta ona ga ne zanima. U početku mi se činilo da mu se dopada i Jovana, ovako zato što je laf, ali hvala bogu ništa nema s njom. Ona mi se uopšte ne sviđa, mislim da nije za njega - zaključuje Ivan i napominje da Arsa nema strah od kamera, te da bi vrlo lako pristao na poljubac, ali i seks…
- Kako se oseća, tako se i ponaša. Ako poželi da poljubi Danicu, poljubiće je. Nije ga briga za kamere - kaže on.

Нема коментара:

Постави коментар

Vaš komentar:

TABLOIDO Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Аутор слика теме: Bim. Омогућава Blogger.