Latest News

Ispovest žrtve - Silovao me je i rekao: Čestitam, dobila si SIDU!


Svedočenje studentkinje M. N. (24) pokazuje da je manijak koji je u junu uhapšen u Beogradu svojim žrtvama namerno prenosio smrtonosni virus!
Horor u beogradu... Monstrum uništio živote mnogih devojaka
Serijski silovatelj koji je u junu uhapšen u Beogradu zbog silovanja više od 10 devojaka namerno je svojim žrtvama prenosio smrtonosni virus side! Ovo dokazuje iskaz studentkinje M. N. (24), do koga je Press juče došao.
M. N. (24), studentkinja sa juga Srbije koja živi u Beogradu, silovana je maja ove godine. Ona tvrdi da ju je silovatelj pretukao, uz pretnju nožem silovao, a onda joj je rekao da ju je zarazio!
„Uništio mi život"
Prenosimo ovaj iskaz iz koga smo izbacili sve što bi žrtvu moglo da učini prepoznatljivom:
„Napao me je u maju. Bilo je oko tri ujutru, vraćala sam se sa neke proslave kod drugarice sa fakulteta. Prišao mi je s leđa kada sam izašla iz taksija i krenula prolazom između zgrada. Zgrabio me je za vrat i uvukao u ulaz zgrade, rekao je da će me zaklati ako pisnem.
Gurnuo me je u neku rupu ispod stepeništa... Udarao me je pesnicama po glavi, pocepao mi je svu odeću... Onda mi je stavio nož pod grlo i silovao me...
Kad je završio, ustao je, šutnuo me, pljunuo i rekao: „Čestitam, ku..., dobila si sidu!". Uzeo mi je torbicu, izvadio sve pare iz novčanika i otišao...

Advokat: Silovatelj sidaš još na slobodi?!
Advokat Aleksandar Zarić, koji brani N. K., uhapšenog u junu pod sumnjom da je silovao nekoliko devojaka u novobeogradskim blokovima, javio se juče Pressu posle teksta koji smo objavili. Zarić je pomislio da je silovatelj koji se pominje u tekstu njegov klijent i kaže da N. K. ne samo da nema HIV, već ni da nije nikoga silovao.
- Moj klijent je optužen da je seksualno zlostavljao četiri devojke. Međutim, kada je upoređena DNK analiza tragova silovatelja koji su uzeti od devojaka i mog klijenta, utvrđeno je da se rezultati uopšte ne poklapaju. Nije mi poznato da je bilo koja od tih devojaka prijavila sudu da je dobila HIV, mada su u iskazima dve tvrdile da je na polnom organu silovatelja bilo nekih rana. Kada je moj klijent pregledan, toga uopšte nije bilo. Verujem da je pravi krivac i dalje na slobodi - rekao nam je Zarić.

Život mi je uništio! Još nisam bila na testiranju, strah me je od rezultata. Nadam se da nisam zaražena, doktori su mi rekli da su mi šanse pola-pola...", ispričala je M. N.
Podsetimo, beogradska policija je u junu ove godine uhapsila silovatelja koji je, kako se sumnja, svojim žrtvama namerno prenosio smrtonosni virus HIV-a. Pressu je poznat identitet osumnjičenog, ali ga ne objavljujemo zbog zakonskih ograničenja.
Svetio se zbog nesrećne ljubavi
Priču nesrećne devojke potvrđuje i izvor Pressa iz Kliničkog centra Srbije, koji navodi da se još u maju u lekarskim krugovima pričalo o manijaku iz blokova, zaraženom sidom, koji je, navodno, silovao i dve nevine devojke.
- Čuo sam da je njega zarazila bivša devojka u koju je bio jako zaljubljen. Kada ga je ona ostavila, a on shvatio da je zaražen, počeo je iz osvete da siluje devojke po kraju - priča naš sagovornik.
Poznati beogradski infektolog objašnjava za Press da prisustvo virusa HIV-a može da se utvrdi u krvi dva meseca posle rizičnog odnosa, ali da se analiza radi sigurnosti ponavlja i nakon šest meseci.
- Ne postoji znak jednakosti između seksualnog kontakta i prenosa virusa HIV-a. Ali silovanje podrazumeva više povređivanja i samim tim je prenos infekcije lakši. Da li će neko ko je zaražen sidom preneti virus osobi sa kojom ima seksualni kontakt zavisi od mnogih faktora. Statistika pokazuje da je ta verovatnoća jedan na prema 700. Nekome se desi da se zarazi posle samo jednog seksualnog kontakta s osobom koja boluje od side, a neko se ne zarazi ni nakon stotinu kontakata - navodi naš sagovornik.

„Prolaznici me spasli od manijaka"
Redakciji Pressa juče se javila devojka koja je ispričala da ju je prošle godine napao manijak koji živi u novobeogradskom bloku 33 i da je pokušao da je siluje (njegovo ime je poznato redakciji Pressa).
- To je lokalni probisvet. Znam da je napao još tri devojke iz našeg kraja. Nasrnuo je na mene kad sam se vraćala iz škole. Prvo me je pretukao, ali nije mu pošlo za rukom da me siluje jer se uplašio od prolaznika, koji su, na sreću, naišli baš u tom trenutku. Kada mi se sve to desilo, bila sam maloletna i doživela sam šok od kojeg se još nisam oporavila - priča nesrećna devojka.

Potpredsednik Društva sudija Srbije Omer Hadžiomerović ističe da žrtva silovanja, ako sumnja da je dobila HIV, treba da se obrati sudu i traži proširenje optužnog zahteva.
- Nakon te prijave i medicinskih nalaza koje priloži žrtva sud mora da naloži da se proveri da li je silovatelj zaražen HIV-om. U našem zakonu postoji delo prenošenja HIV-a i ako neko svesno dovede drugog u opasnost od ovog virusa, može se kazniti zatvorom od dve do 12 godina. Naravno, istraga mora da utvrdi da je on znao da je bolestan, kao i to da je bolest baš on preneo - objasnio je Hadžiomerović.    

Нема коментара:

Постави коментар

Vaš komentar:

TABLOIDO Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Аутор слика теме: Bim. Омогућава Blogger.