Latest News

Nikola 357 napisao pesmu Ceci Ražnatović!


Nikola Hadži Nikolić iskoristio je priliku da na „Farmi" Svetlani Ceci Ražnatović ponudi pesmu koju je specijalno napisao za njen naredni album! Folk diva je pristala da čuje Nikolinu pesmu kad bude izašao s „Farme", ali nije obećala da će je i snimiti.
Napisao joj hit... Nikola i Ceca
- Kad izađeš odavde, dogovorićemo se da dođeš i doneseš mi pesmu. Mnogo je siromašno što se tiče melodija, da ne veruješ, ali na sreću ne moram da žurim s novim albumom. Izaći će tek kada budem zadovoljna pesmama koje će biti sasvim nove, bez ponavljanja starih i tuđih melodija - rekla je Ceca, i dodala:
- Znaš kako sam se smejala kada si one noći pevao i nisi dozvolio ukućanima da spavaju. Da sam ja bila na „Farmi", ustala bih i ućutkala te. Ako ne bi prestao, zalepila bih ti selotejp na usta!

Zapevale... Cakana, Viktorija i Ceca

Ceca kaže da je na „Farmi" ništa nije iznenadilo jer je baš tako zamišljala život poznatih na Pinkovom seoskom imanju.
- Aca Lukas i ja smo četiri meseca bili na „farmi". Ova vaša farma je u odnosu na našu kao hotel „Hajat" - rekla je Ceca aludirajući na vreme koje je provela u zatvoru.
Posetili farmere... Aca Lukas, Ceca Ražnatović i Milorad Čavić

(A. R.)

Нема коментара:

Постави коментар

Vaš komentar:

TABLOIDO Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Аутор слика теме: Bim. Омогућава Blogger.