Latest News

Seksi Sandra: Nisam glupa!


Volim starije i pametne muškarce, a nadimak Seksi Sandra imam jer sam - seksi! Ali, to ne znači da spavam sa svima, poručuje bivša VB ukućanka
Navija da pobedi Manuel...Sandra Valterović
Sandra Valterović, druga izbačena ukućanka „Velikog brata", tvrdi da nije „otvaračica usta" i da ima sve kvalitete za uspeh na estradi. Pevačica poručuje da nije glupa, ali odbija da objasni zašto u svom profilu nije odgovorila na pitanja - koji je glavni grad Amerike i ko je autor dela „Romeo i Julija". Sandra ne želi da obrazloži svoju izjavu da od svojih „sponzora", umesto 500 evra, zbog ekonomske krize dobija samo 300.
- Volim starije i pametne muškarce. Trenutno nemam dečka. Na guzi imam istetoviranu škorpiju jer je to moj horoskopski znak. Nadimak Seksi Sandra imam jer sam - seksi! Ali, to ne znači da spavam sa svima - objašnjava Sandra.
Pevačica tvrdi da ju je Crnogorac Milan Boričić mnogo uvredio.
- Nisam prosta da bih se spuštala na Milanov nivo. Ja sam dama. Sve što sam rekla - rekla sam u besu - opravdava Sandra svoje psovke pred kamerama.
- U kući nisam imala konkurenciju. Sve devojke su lepe na svoj način, ali nijedna nije moj tip. Jovana se svuda skidala, ona nema blama pred kamerama. Manuel je najlepši i volela bih da on pobedi pošto mislim da se ne folira. Iako mi neki neće verovati, s njim se nisam ljubila! - kaže Seksi Sandra.
Na izjavu njenog oca da je iznenađen ćerkinim predstavljanjem, Sandra je odgovorila: „Pa da, on ne zna šta je estrada!"    
N. ILI

Нема коментара:

Постави коментар

Vaš komentar:

TABLOIDO Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Аутор слика теме: Bim. Омогућава Blogger.