Latest News

Osnivač „Velikog brata" kaže da je znao da pravi istoriju


Autor voajerskog rijaliti-šoua „Veliki brat", Holanđanin Džon de Mol, povodom desete godišnjice ovog serijala izjavio je da nikad nije sumnjao da će on zauvek promeniti televiziju. U intervjuu agenciji AFP De Mol je naveo da je bio svestan da je premijera ovog TV formata istorijski trenutak:
Zauvek promenio televiziju...Džon de Mol
- Rekao sam svojim saradnicima i pre prve epizode: doći će vreme kada će ljudi o televizijskoj eri govoriti kao o onoj pre i onoj posle „Velikog brata" - rekao je De Mol, i priznao: - Gledali su me kao da sam lud!
Epizode „Velikog brata" postale su sinonim za „rijaliti" žanr. Trenutno se „Veliki brat" prikazuje u 36 zemalja, a gledaocima su posebno zanimljivi povremeni seksualni odnosi učesnika svesnih da ih nacija gleda.
- Svi smo mi pomalo voajeri. Kada uveče šetate po gradu i naiđete na stan sa razmaknutim zavesama, pogledaćete unutra. To svi rade. Nazovite to voajerstvom, ali ja to zovem radoznalošću - objašnjava De Mol.
Ovaj 54-godišnji tajkun ističe da mu je trebalo godinu dana da osmisli sve detalje emisije, i još jedna godina da pronađe mrežu koja bi je emitovala.
- Bilo je veoma skupo i retki su se usudili. Bilo je veoma kontroverzno, i uz mnogo negativnog publiciteta: ljudi su govorili da se to i to ne sme raditi, ne smete zaključati ljude na 100 dana, ne možete staviti kamere u toalet i sve druge besmislice - ispričao je Holanđanin.

Нема коментара:

Постави коментар

Vaš komentar:

TABLOIDO Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Аутор слика теме: Bim. Омогућава Blogger.