Latest News

Milanka Karić odbila „Farmu"!


Političarka i supruga Bogoljuba Karića nije prihvatila ponudu čelnih ljudi Pinka da nakon izlaska Ane Nikolić bude specijalno iznenađenje u rijaliti-šouu „Farma"
Odlučila sam da ne prihvatim ponudu. Mislim da je to gubljenje vremena i zaglupljivanje ... Milanka Karić
Milanka Karić, supruga predsednika Pokreta „Snaga Srbije" Bogoljuba Karića, dobila je ponudu da nakon odlaska pop pevačice Ane Nikolić bude specijalno iznenađenje u rijaliti-šouu „Farma"!
Kako saznaje Press, vlasnici ružičaste televizije lično su pozvali Milanku i ponudili joj da se useli na njihovo seosko imanje u Barajevu, što je ona odbila!
- Istina je da su me čelni ljudi Pinka nedavno pozvali i ponudili da uđem na „Farmu"! Bila sam iznenađena, ali sam odlučila da ne prihvatim ponudu. Mislim da je to gubljenje vremena i zaglupljivanje mozga. Iako na televiziji ne pratim taj šou, upoznata sam sa njegovom koncepcijom i sasvim sam sigurna da bih se u njemu odlično snašla. Naime, umem da obavljam sve poslove koji su vezani za jedno domaćinstvo i ne bih se ustručavala da radim. To veoma dobro znaju svi koji me poznaju - kaže Milanka za Press, i ne isključuje mogućnost da se sledeće godine takmiči u ovom šouu:
- Kada malo bolje razmislim, ukoliko sledeće godine budemo organizovali neke političke kampanje, možda i uđem na „Farmu".
Kako tvrdi izvor Pressa blizak organizatorima, pregovori sa gospođom Karić trajali su dva dana, ali je ona u poslednjem trenutku odlučila da ne prihvati poziv pod izgovorom da ima brojne poslovne obaveze.                    
N. Pajić

Нема коментара:

Постави коментар

Vaš komentar:

TABLOIDO Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Аутор слика теме: Bim. Омогућава Blogger.