Latest News

Olja je u kreditima do guše!


Moja ćerka već godinu dana nema momka, svesno je izgradila imidž sponzoruše da bi uspela u karijeri, tvrdi otac Olje Crnogorac, atraktivne učesnice „Farme"



Baka Smilja: Olja se šalila da joj je deda Rom
Oljina baka Smilja negodovala je što je Press posetio njenu rodnu kuću u Dobanovcima i poručila da je unukin najveći zaštitnik.
- I da je prostitutka, ona je za nas najbolja. To je moje dete, moja krv, što ispitujete o njoj? - rekla je baka Smilja, i dodala da se Olja šalila kada je na „Farmi" rekla da sumnja da joj je deda „ganci".
- Olja se šalila! Ma kakav crni Rom, deda joj je beo kao sir, nego je bolestan, pa ne možete da ga vidite - rekla je Oljina baba.

Atraktivna manekenka i TV voditeljka Olja Crnogorac (25) u javnosti ostavlja utisak beogradske sponzoruše koja živi u stanu svog ljubavnika i vozi tuđ auto. Međutim, Oljin otac Dragan Crnogorac za Press tvrdi da je njegova ćerka svesno izgradila takav imidž, a da je u stvari sasvim obična devojka, što pokazuje i u rijaliti-šouu „Farma".
- Olja nije otišla na „Farmu" da bi pobedila, već da bi javnosti pokazala kakva je u stvari i da bi razbila mit o sebi koji je svesno godinama gradila. U šouu je pokazala da je duhovita i sposobna. Sada želi da izađe sa „Farme" više nego što je želela da uđe - kaže Dragan, i otkriva da je njegova ćerka u dogovoru s pojedinim novinarima plasirala lažne informacije o sebi i svom životu da bi stekla popularnost.
- Kad sam se bunio zbog nekog teksta koji je objavljen o njoj, Olja mi je rekla: „Ćuti, ćale, objasniću ti." Kasnije mi je rekla da joj odgovaraju takve glasine i dodala: „Ja koristim novinare da ostvarim svoj cilj, da uspem i budem popularna." Otad gotovo uopšte ne čitam šta piše o njoj, već samo gledam da li joj je lepa slika. Dešavalo se da nas posle nekog teksta o njoj ljudi pitaju kako dozvoljavamo da se tako ponaša, ali mi se na to samo nasmejemo jer znamo šta je prava istina - kaže Dragan.

U Dobanovcima... Oljina porodična kuća

Na glasine da su Olji bivši momci poklanjali automobile i da joj je jedan od njih ustupio na korišćenje stan, Dragan kroz osmeh kaže:
- Olja godinu dana nema dečka! Daleko od toga da voli sponzore. Živela je u stanu jednog bračnog para dok su oni boravili u Grčkoj. Čim su javili da se vraćaju, mi smo dali otkaz stanarima u našem stanu na Novom Beogradu i ona se preselila tamo. Prvi automobil je dobila od mene, a naredne je uzimala na kredit. Sada vozi „BMW 535", koji smo menjali za neki drugi auto, a razliku u ceni opet plaća ona. Ona je u kreditima do guše! - zaključuje Dragan.
A. RADENOVIĆ

Нема коментара:

Постави коментар

Vaš komentar:

TABLOIDO Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Аутор слика теме: Bim. Омогућава Blogger.