Latest News

Marko se odlično snalazi u „Farmi“


Ulazak na farmu će mu sigurno mnogo značiti u karijeri! Uglavnom nas svi povezuju s našim ocem Milkom, i mi smo uvek imali taj neki problem zbog oca, pošto su nas svi prepoznavali po njemu – kao Milkove sinove. Ali, to je nekako normalno. Ovo je dobar način da izgradi sebe u muzičkim vodama i definitivno je odskočna daska u karijeri – počinje priču za „Blic“ Mario Đurovski, rođeni brat pevača Marka Đurovskog, nekadašnjeg fudbalera koji se protekle nedelje pridružio farmerima u rialiti šouu „Farma“.

– Poenta njegovog ulaska u „Farmu“ je da njegovi obožavaoci, pre svega tinejdžeri koji slušaju njegovu muziku, vide da je on normalan dečko, beogradsko dete sa Ceraka. On ne želi da ga poznaju samo kao sina Milka Đurovskog, već želi da se svojim trudom i radom probije. Mi smo u životu sve što smo uradili uradili sami, ceo život smo živeli s majkom, ona nas je odgajila i sami smo krčili put, nikako preko poznatog prezimena. Ne kažem da smo uradili nešto mnogo veliko, ali trudimo se. Eto, ja sam nešto napravio sportu, Marko se sada probija na muzičkoj sceni. Borimo se u životu! – nastavlja priču Mario Đurovski, fudbaler Vojvodine, koji sada zbog brata svakodnevno gleda „Farmu“ i uživa jer smatra da se Marko odlično snašao među ostalim farmerima.
– Kada mi je rekao da ide na farmu, prvo sam se iznenadio, ali podržao sam ga, iako ja lično tamo nikada ne bih otišao. Mi se podržavamo uvek i ta porodična ljubav je kod nas mnogo jaka – iskren je Mario.
Marko je inače pri ulasku dobio zadatak da se udvara misici Sandri. Iako se čini da se među njima odigrava nešto više od pukog zadatka, Mario pobija te navode, te kaže da je Marko u spoljnom svetu zaljubljen.


– Marko je srećno zaljubljen. Ima dugu vezu i to je to. Ne bih mnogo da pričam o njegovoj devojci. Sandra mu se sigurno ne sviđa, teško da je njegov tip devojke. Ali, čini mi se da je njoj stvarno prijatno u njegovom društvu – kaže Mario, i navodi da će se Marko super slagati sa svima, te da mu ne smetaju uslovi. – Marko je vrlo pedantan i sam sam se pitao kako će izdržati tamo. Ali, vidim po njemu da mu na farmi sve odgovara. Pa bio je svestan u šta ulazi – kaže Mario, kome je krivo jedino što Đani više nije u ekipi.
– Pre nego što je ušao na farmu Marko mi je rekao da mu je žao što Đani više nije tamo. I meni je. Znam koliko nas Đani gotivi i koliko ceni Milka, tako da bi oni bili super tandem. Šteta što je otišao. Što se tiče drugih ukućana, vidim da Viktorija poznaje našeg oca Milka, pa zna i Marka, a Marko se odranije zna sa Saletom – ističe Mario, te dodaje da mu je žao što je njegov brat napustio fudbal.
– Imao je nekih problema i zbog toga je prestao da igra. Pokušavao sam da ga vratim na put fudbala, ali on jednostavno to nije želeo. Možda nije bio dovoljno jak, uvek mu to kažem. Nije bio uporan. Ali, voli muziku i mislim da će biti uspešan u tome. Inače, njegova životna želja je da jednog dana bude predsednik Crvene zvezde. On to iskreno želi i nadam se da će jednog dana doći u tu situaciju – kaže Mario.

„Farma“ do 26. decembra
Kako prenosi portal Mondo, planirano je da „Farma“ traje malo duže od predviđenog – umesto dva i po meseca, trajaće skoro tri i po meseca, čak do 26. decembra. Ostaje da se vidi kako će
na to reagovati farmeri kojima polako pucaju živci te mnogi poput Maje, Viktorije, Topalka žele da idu kući...

Нема коментара:

Постави коментар

Vaš komentar:

TABLOIDO Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Аутор слика теме: Bim. Омогућава Blogger.