Latest News

Praviću bebe sa Karlom

Praviću bebe sa  Karlom

 Sada ću najbolje videti da li je veza s Karlom iskrena. Ispitaću svoja osećanja u spoljnom svetu. Ako je između nas ono pravo, kada izađe - pravićemo bebe. Ako je naša ljubav dovoljno jaka, zaista želim da se udam za Karla, videćemo. Ali mislim da moje godine nisu problem, ja bih se udala i sa 19, pa dok traje, traje - počinje priču za „Blic” Violeta Raleva, šarmantna Makedonka koja je posle 47 dana ispala iz kuće „Velikog brata”.

Viki je izgubila u duelu od sestre bliznakinje Kiki, a iza sebe je u kući ostavila uplakane ukućane. Njen izlazak najteže je pao dečku Karlu, za koga će se, ako sve bude po planu, Viki i udati.
- Je l’ to istina? Je l’ to stvarno istina? - nije mogla da veruje Viki.
- Ako je to istina, onda sam ja najsrećnija osoba na svetu. Pitala sam se kako će ga prihvatiti, posebno moj otac - zbog velike razlike u godinama. Ali ako je on bio kod mojih, onda ja mogu mirno da spavam. Onda je sve ovo zaista ozbiljno - radovala se Viki, koja se u kući nije libila da pokaže bliskost sa Karlom, te su se često mazili, dodirivali, sakrivali ispod jorgana, a poslednjih dana su čak tražili skriveno mesto gde bi mogli da vode ljubav.
- Možete samo da nagađate šta je bilo ispod jorgana - rekla je zagonetno Viki i objasnila da joj je bilo teško da se suzdrži:
- Bilo je teško odoleti, u trenucima smo zaboravljali na kamere. Iskreno, ja sam osoba koja mnogo voli seks. Nemam problem sa tim da li će mi neko nešto reći sada kada izađem. Šta i da mi neko nešto zameri? Pa, ljubav je to. Potreba za seksom je normalna stvar - kaže Viki koja je osetila da je nekim ukućanima smetala njena i Karlova bliskost, ali je to nije doticalo. Ipak, priznaje da je zbog Karla zapostavila sestru.
- I sama sam osetila da sam bila potrebna Kiki, ali da sam je zapostavila. Ali trebalo je vreme da me prođe euforija oko Karlovog povratka - iskrena je Violeta.
Inače, Karlo i Violeta su se na dan njenog izlaska žestoko posvađali. Prepirka je trajala satima, a Karlu je zapravo zasmetalo to što je Viki previše slobodna prema drugim muškarcima (sporan je bio njen odnos sa Arsom, kome je dozvolila da joj uvrće ruke). I Karlo i Viki su plakali zbog svađe, a na kraju su se pomirili.
- Ne bih mnogo da pričam o toj svađi, pomirili smo se. U svakom slučaju, ako me voli, taj neko će prihvatiti moju ličnost. Pre sam se menjala zbog muškaraca u mom životu. Sada se ne bih menjala ni zbog Karla - kaže Viki koja priznaje da postoje neke osobine koje joj se ne dopadaju kod njene jače polovine.
- Kod Karla mi se jedino ne sviđa što nekada burno reaguje, nekontrolisano pokazuje emocije. Sve ostalo je ok - priča simpatična ukućanka koja po izlasku ima velike planove.
- Čekam da izađe Karlo, da završim fakultet. Dogovarali smo se da Jovana, Kiki i ja živimo zajedno u Beogradu, a ako mojim roditeljima ne bude smetalo, najverovatnije će i Karlo živeti sa nama. To je za početak - ističe izbačena ukućanka kojoj su Kiki, Karlo, Radašin i Jovana favoriti za pobedu.
Ne pazim na higijenu
Ukućani su Violeti zamerili to što je često razbacivala prljave stvari po kući.
- Ja sam razmažena i naviknuta sam da razbacujem stvari po kući. Ne pazim na higijenu, i to je to - kaže Makedonka.

Нема коментара:

Постави коментар

Vaš komentar:

TABLOIDO Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Аутор слика теме: Bim. Омогућава Blogger.