Latest News

Jedanaestogodišnja devojčica rodila bebu na dan svog venčanja


Jedanaestogodišnja devojčica postala je jedna od najmlađih majki na svetu, a porodila se na dan svog venčanja, prenosi "Dejli Mejl".

Kordeza Željaskova iz Slivena u Bugarskoj još uvek je na sebi imala venčanicu i krunu na glavi kada su je hitno odvezli u bolnicu gde je rodila devojčicu Violetu. Pokazujući ponosono svoju bebu ona je novinarima otkrila: "Neću se više igrati sa igračkama, sada imam novu igračku".
Kordeza, koja je zatrudnela dve nedelje nakon što je napunila 11 godina, provela je noć u bolnici sa Violetom, a potom se vratila u crkvu gde se venčala sa devetnaestogodišnjim Jeliaskom Dimitrovim.
"Čudan je osećaj biti majka i imati bebu", rekla je ona za "News of the world".
"Dosad sam se igrala sa igračkama, ali sada je ona moja nova igračka. Ona je tako lepa i puno je volim. Violeta je dete i sada moram da odrastem. Neću se vratiti u školu – sada sam majka", rekla je ona.

Par se upoznao kada je Jeliasko spasio Kordezu od dečaka koji su je maltretirali i rugali joj se u školskom igralištu. Međutim, mladom Jeliasku sada preti kazna zatvora u trajanju od šest godina zbog seksualnog odnosa sa maloletnom osobom. Za novine je ispričao koliko je bio uplašen kada je saznao da je Kordeza trudna.
"Bio sam jako uplašen. Nismo planirali da imamo seks, a ni bebu, iako sam se u nju zaljubio čim sam je ugledao".
On je dodao: "Prolazio sam pored škole kada sam video kako joj se neki dečaci rugaju i rekao sam im da je ostave na miru. Onda me je ona pozvala da se vidimo. Mislio sam da ima 15 godina, nije mi rekla da ima 11 godina". Kordeza je na to dodala da nije htela da kaže koliko ima godina jer se plašila da mu se onda ne bi svidela.
"Nisam ni znala da sam trudna dok moja baka nije primetila da sam se ugojila. Pomislila sam samo da sam jela previše hamburgera".
Njena baka Dida je rekla: "Za naše devojke je normalno da mlade postanu majke. To je naša tradicija, Ali, to nisam želela za moju Kordezu, ona je premlada".
Porodica je isplanirala trodnevnu svadbu, kako bi se Kordeza i Jeliasko venčali pre nego što se beba rodi, ali je Kordeza počela da se porađa nedelju dana ranije, drugog dana slavlja.
"Porođaj je bio lak, ali veoma bolan. Bila sam jako srećna kada sam je ogledala. Ima nos na mene i kosu kao Jeliasko".
Obe bake će biti starateljke male Violete, a Kordeza i njena ćerka dobijaće pomoć od države u iznosu od 78 evra.

Нема коментара:

Постави коментар

Vaš komentar:

TABLOIDO Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Аутор слика теме: Bim. Омогућава Blogger.