Latest News

Silvija Nedeljković: Imam nove grudi, imam novog dečka!


Nisam se operisala da bih silikonima pravila karijeru, već sam to odavno želela! Uživam u vezi sa novim dečkom - srećna sam, zadovoljna i ispunjena žena
„Zvezda Granda" Silvija Nedeljković nedavno je snimila set provokativnih fotografija na kojima je javnosti pokazala nove, silikonske grudi! Pevačica uživa u ljubavnoj vezi sa novim dečkom, golmanom Crvene Zvezde Sašom Stamenkovićem, i odnedavno vodi novi serijal popularne emisije „Grand parada". U intervju za Press poručuje da joj voditeljstvo ne ugrožava pevačku karijeru.
- Velika je čast voditi jednu od najgledanijih emisija kod nas. Ne plašim se da će mi voditeljski angažman ugroziti pevačku karijeru. Možda sam tako mislila kada sam prošle godine počela da vodim „Zvezde Granda", ali sada uveliko pevam, radim, i pripremam nove pesme, da bih publici dala ono zbog čega me i voli!
Mediji tvrde da si u svađi sa kolegom Nemanjom Stefanovićem, a vas dvoje zajedno vodite emisiju.
- Te priče su izmišljene! Mi se savršeno slažemo. Nemanja je prvenstveno moj prijatelj, pa tek onda kolega. Žao mi je što ti zli jezici nemaju čime da se bave osim našim odnosom.
Kažu da se tvoja koleginica Radmila Manojlović uobrazila otkad je postala popularna. Da li su i tebe poneli slava i popularnost?
- Ne mislim da se Radmila uobrazila! Isto se ponaša prema meni i kolegama. Drago mi je da je uspela da ispuni skoro sve svoje želje. Ja sam svoj privatni život izolovala od posla i ostala sam ista. Popularnost je prolazna stvar, bogatstvo je ostati isti i zadržati svoje stare prijatelje. Ponosna sam što uz to imam i uspešnu karijeru.
Nova ljubav... Saša Stamenković
Nova ljubav... Saša Stamenković

Kako komentarišeš izjave nekih starijih kolega da će ih „Zvezda Granda" „sahraniti"?
- To ne bih uopšte komentarisala! Svi iz novih „Zvezda Granda" su veoma kvalitetni. Na primer, Darko Lazić i Slobodan Vasić imaju dosta potencijala da naprave odličnu karijeru.
Sa kim bi volela da snimiš duet?
- Sa Acom Lukasom. On je fenomenalan pevač, moj dragi kolega i prijatelj. Mislim da bi nam se glasovi odlično spojili.
Da li si zadovoljna svojim izgledom? Smatraš li da će ti nove grudi pomoći u karijeri?
- Prezadovoljna sam novim grudima i zahvalna doktoru što je uradio baš onako kako sam oduvek želela! Nisam se operisala da bih silikonima pravila karijeru, već radi sebe!
Odnedavno si u vezi sa golmanom Crvene zvezde Sašom Stamenkovićem. Da li se dečko protivio kad si odlučila da javnosti pokažeš novo poprsje?
- Ne bih javno komentarisala svoj ljubavni život. Reći ću samo da sam veoma srećna, zadovoljna i ispunjena žena! U zdravoj vezi ljubomora ne sme da postoji, već samo podrška. Tako je i u našoj i zato se odlično slažemo!

Нема коментара:

Постави коментар

Vaš komentar:

TABLOIDO Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Аутор слика теме: Bim. Омогућава Blogger.