Latest News

ERA OJDANIĆ: NEĆU VIŠE DA SE ŽENIM!


FOLK PEVAČ KAŽE KAKO SE POKOJNOJ SUPRUZI LJUBINKI ZAKLEO NA GROBU DA DRUGU ŽENU NEĆE ODVESTI PRED OLTAR
Dvadeset dana nakon smrti supruge Ljubinke, folk pevač Era Ojdanić ne može da se pomiri sa činjenicom da je ostao bez žene sa kojom je proveo 43 godine života i dobio trojicu sinova. U razgovoru za Kurir poznati folker oštro demantuje glasine da se njegova Ljupka ubila, otkriva kako je saznao da je ostao bez životnog saputnika i tvrdi da nijedna druga žena neće kročiti u dvorište kao njegova supruga...
 Kako je umrla vaša supruga Ljubinka?
- Moja Ljupka je bila izuzetno vitalna i jaka žena, još uvek ne mogu da poverujem u to da je nema. Otišla je iznenada, niko od porodice se nije nadao da će nas tako brzo napustiti. Bili smo na rutinskoj kontroli, a dva dana nakon toga je umrla. Doživela je dva fatalna srčana udara i nije bilo spasa. Konobar i prijatelj Mile, čija ćerka radi na VMA, pozvao je da proveri šta se dešava. Ja sam ga zamolio da pozove, a kad sam mu video izraz lica, sve mi je bilo jasno. Samo sam ga pitao: „Je l’ gotovo?“, a on mi je sa suzama u očima odgovorio: „Dragi moj Ero, gotovo je!“

U estradnim krugovima kruži priča da se vaša supruga ubila.

- To sad prvi put od vas čujem i iznenađuje me da je neko od mojih kolega mogao da kaže tako nešto, jer to nema veze s istinom. Mi smo imali fantastičan brak, ona je bila veoma vesela žena i ne bi digla ruku na sebe. Imali smo sve, porodicu, lep život i ona je uživala u svemu tome. Onaj ko to bude pričao trebalo bi da bude najoštrije osuđen.
 Kad vam je bilo najteže?
- Stalno mi je teško, stalno mislim na nju. Kad dođem kući u kasnim večernjim satima, odmah pokušavam da zaspim, da ne mislim, iako me tamo sve podseća na Ljupku. Umrla je u četvrtak, a u našem motelu su u subotu i nedelju bile zakazane svadbe. Morali smo sahranu da odložimo za ponedeljak. Ljupka je ležala u hladnjači na sto metara od motela koji je goreo od veselja. Tad mi je bilo najteže.
 Poznato je da vam je supruga bila oslonac i da je održavala domaćinstvo pod konac.
- Veoma teško se snalazimo bez nje! Evo, upravo mi se javljaju neke žene na oglas koji sam nedavno dao. Tražim neku domaćicu, koja će moći da održava kuću i okućnicu. Bez Ljupke ne možemo da funkcionišemo.
 Da li ste razmišljali da se ponovo oženite?
- Ja sam se svojoj Ljupki na grobu zakleo da se nijedna žena neće prošetati kućom i dvorištem kao supruga Ere Ojdanića. Znači, nikad se više neću oženiti. Znate šta, ljudska potreba je da čovek uvek ima nekog pored sebe. Ja sam ljudsko biće i naravno da mi je potreban neko, ali se nikad više neću ženiti.  
TOPALKU TREBAJU TRI ŽENE
 Da li ste imali prilike da pratite „Farmu“?
- Pratio sam, ali ne pomno zbog svega što mi se desilo. Tamo je pometnju napravila moja dobra drugarica Maja Nikolić. Mislim da je Topalko rođen za sve! Dobro peva, dobro radi i dobro muva ribe. Meni je potpuno okej što napada onu plavu, jer je dobra riba, mada mislim da je mnogo skupa ženska. On nije samo za jednu ženu, najmanje tri mu trebaju.

Нема коментара:

Постави коментар

Vaš komentar:

TABLOIDO Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Аутор слика теме: Bim. Омогућава Blogger.